- BLK družina
- Laserski razdaljemeri
- Laserji za gradbeništvo
- Optični in digitalni nivelirji
- Tahimetri
- GNSS sistemi
- Leica Captivate
- Zajem podatkov za GIS
- 3D zajem resničnosti
- Lociranje podzemne infrastrukture in objektov
- Vodenje gradbenih strojev
- Opazovanje premikov in deformacij
- Železnica in tuneli
- Programska oprema
- Pribor
![]() |
eGeoNovice |
Da boste vedno na tekočem s svežimi novicami iz Leice in Geoservisa.
![]() |
Sledite nam na družabnih omrežjih in kanalih |
![]() |
Hitri iskalnik |
Iščite po oznakah in ključnih besedah.
![]() |
Hitri kontakti |
Vedno smo vam na voljo za dodatne informacije. Pošljite nam povpraševanje ali zahtevek za podporo.
Amberg GRP System FX
Napreden sistem za merjenje železniških prog
Univerzalen merski voziček za merjenje železniških prog, na katerega lahko namestite različne geodetske senzorje.
Amberg GRP System FX je modularen sistem, ki ga lahko prilagodite svojim zahtevam. Glede na izbrane geodetske senzorje vam sistem omogoča zajem samo položaja, nagiba in razmika tirnic, z najbolj napredno konfiguracijo pa lahko v eni uri zajamete 700 m celotnega telesa železniške proge, z vsemi profili, tuneli, mostovi, signalizacijo in ostalo infrastrukturo.
Vse merske količine so vam na voljo takoj
Amberg GRP System FX švicarskega proizvajalca Amberg Technologies je popolna rešitev za merjenje železniških prog, ki združuje različne geodetske senzorje in programsko opremo Amberg Rail. Z opazovanjem različnih količin vam sistem postreže s popolnim modelom dejanskega stanja. Tako lahko izvajalci in nadzorniki v realnem času pridobijo natančne podatke o morebitnih odstopanjih zgrajenega objekta od načrtovanega modela.
Kompakten in nadgradljiv
Glede na vrsto merjenih količin se lahko voziček premika s hitrostjo do 7 km/h. Mehanska konstrukcija vozička je toga in stabilna, v samo ohišje so vgrajeni senzorji za merjenje razmika med tirnicami ter za merjenje prečnih in vzdolžnih nagibov. Na vozičku je pritrjen še nosilec za prenosni terenski računalnik in nastavki za pritrjevanje geodetskih senzorjev. Togost in notranja natančnost vozička bistveno vplivata na natančnost meritev. Glede na zahteve so na voljo plastična ali jeklena kolesa. Zelo pomembna je tudi teža vozička z nameščenimi senzorji, saj ga je treba na prometnih tirnicah pogosto odstraniti.
Različne konfiguracije za različne zahteve
Za natančno določanje absolutnega 3D položaja vozička na tirih lahko na voziček pritrdite GNSS anteno ali pa reflektor (sistem Amberg GRP1000), ki ga sledi robotiziran tahimeter, seveda pa lahko obe tehnologiji tudi združite. Določanje položaja in geometrije samih tirov je zelo hitro; sicer počasnejši, a hkrati daleč najbolj popoln in celovit zajem podatkov pa omogoča 3D laserski skener, ki v sekundi posname pol miljona točk in tako z visoko natančnostjo shrani v model vse detajle železniške proge (sistem Amberg GRP5000). Programska oprema na grafičen in numeričen način izrisuje situacijo, vzdolžne in prečne nagibe, ter vzdolžne in prečne profile. Slednji so najbolj pomembni za določanje svetlih prerezov in postavitve signalizacije. Nobena tehnologija ne more v tako kratkem času zagotoviti tako celovitih meritev in izvedenih količin, kot laserski skener v kombinaciji z namensko programsko opremo na terenskem računalniku, ki v realnem času izračunava bistvene količine, primerja meritve z modelom in rezultate predstavi uporabniku numerično ter v barviti grafiki z označenimi meritvami. Bolj preprosta in cenejša rešitev za merjenje profilov pa je zajem s pomočjo laserskega razdaljemera na motoriziranem nosilcu, ki razdaljemer obrača v ravnini prečnega profila (sistem Amberg GRP 3000).
![]() |
Amberg GRP1000 Robotiziran tahimeter ob progi samodejno sledi reflektor na vozičku Amberg GRP1000. Programska oprema zbira meritve položaja, razmika in nagiba tirnic in jih primerja z načrtovanim modelom. Odstopanja prikazuje v realnem času, tako da lahko celo takoj popravite položaj tirnic. |
![]() |
Amberg GRP3000 Laserski razdaljemer na motoriziranem nosilcu meri razdalje v ravnini svetlih profilov, položaj vozička pa določa motoriziran tahimeter. Na ta način lahko hitro preverite signalizacijo, tunele in ostalo infrastrukturo in poskrbite, da je železniški tir normalno prevozen. |
![]() |
Amberg GRP5000 Izjemo hiter zajem točk z laserskim skenerjem (500 000 točk v sekundi) vam omogoča, da v eni uri posnamete do 700 m celotnega telesa železniške proge, z vso signalizacijo in infrastrukturo. Celovite oblake točk lahko uporabite večkrat in za različne izdelke. |
![]() |
Programska oprema Amberg Rail Čeprav je GS15 najbolj izpopolnjen GNSS sprejemnik, je zahvaljujoč terenski programski opremi zelo preprost za upravljanje. Intuitiven, barvit in grafično bogat uporabniški vmesnik je opremljen z zmogljivimi programi, ki vam pomagajo izpeljati vaše zahtevne merske naloge. |
Več informacij
Za več informacij, predstavitev ali pripravo ponudbe, izpolnite obrazec za kontakt.
Galerija

Voziček za merjenje železniških prog Amberg GRP System FX je kompakten in lahek. Ena sama oseba ga lahko dvigne in varno umakne iz železniških tirov.
![]() |
Leica Viva GS10 - GNSS sistemi za integrirane rešitve |
![]() |
Leica Viva TS30 - najbolj natančen elektronski tahimeter |
![]() |
Leica Viva TS15 - napreden samodejni tahimeter s slikovno podporo |
![]() |
Leica HDS7000 - ultra-hiter terestrični laserski skener |
![]() |
Amberg GRP 1000 - meritve na progi z betonsko podlago |
![]() |
Amberg GRP 5000 - najbolj popoln zajem z laserskim skenerjem |
![]() |
Amberg GRP 5000 - oblak točk, zajet z laserskim skenerjem |
![]() |
Povezava na spletno stran Amberg Technologies |
- Originalna brošura Amberg GRP 1000
- Originalna brošura Amberg GRP 3000
- Originalna brošura Amberg GRP 1000 + 3000
- Originalna brošura Amberg GRP 5000
- Originalna brošura Amberg Rail