- BLK družina
- Laserski razdaljemeri
- Laserji za gradbeništvo
- Optični in digitalni nivelirji
- Tahimetri
- GNSS sistemi
- Leica Captivate
- Zajem podatkov za GIS
- 3D zajem resničnosti
- Lociranje podzemne infrastrukture in objektov
- Vodenje gradbenih strojev
- Opazovanje premikov in deformacij
- Železnica in tuneli
- Programska oprema
- Pribor
eGeoNovice |
Da boste vedno na tekočem s svežimi novicami iz Leice in Geoservisa.
Sledite nam na družabnih omrežjih in kanalih |
Hitri iskalnik |
Iščite po oznakah in ključnih besedah.
Hitri kontakti |
Vedno smo vam na voljo za dodatne informacije. Pošljite nam povpraševanje ali zahtevek za podporo.
O podjetju
Politika kakovosti
V začetku leta 2020 smo skupaj s sodelavci za Geoservisov tagline izbrali: "Izzive spreminjamo v rešitve!" To počnemo že od leta 1993, na kar smo ponosni. Vsa ta leta poleg izzivov nosijo s sabo neprecenljive izkušnje, neprestano nabiranje novih znanj, nešteto stikov z našimi strankami...
Naš cilj in zaveza je biti servis in ne trgovina. Radi uporabljamo besedno igro »360° servis za 360° zadovoljstvo«, kar pomeni, da smo s stranko že pred nakupom, da skupaj z njo prepoznamo ustrezno rešitev, ki je primerna tako za njeno aplikacijo kot za njen proračun. Zavedamo se, da moramo za to najprej poslušati in prepoznati njeno težavo. Odlično poznavanje naših rešitev za zajem in upravljanje s prostorskimi podatki, poznavanje stroke ter bogate izkušnje pa potem prevedemo v rešitev (najsi je to merilni instrument, programska oprema ali celoten sistem), ki je optimalna za stranko.
Problema ne moreš reševati, dokler v popolnosti ne razumeš težave.
- Berhardt Richter
Business Director GNSS, Leica Geosystems
Poleg šolanja ob nakupu pa strankam ves čas eksploatacije merilne opreme zagotavljamo tudi kakovostno tehnično podporo in certificiran servis. Za to skrbimo z rednim šolanjem vseh naših zaposlenih.
Naša prednost je tudi interdisciplinarnost. V podjetju smo zaposleni strokovnjaki z različnih področij. Samo tako lahko uspešno iščemo rešitve kompleksnih izzivov, kot so na primer sistemi za 3D vodenje gradbenih strojev, sistemi za opazovanje premikov naravnega in grajenega okolja, 3D zajem resničnosti, sodobna storitveno naravnana GNSS omrežja in podobno.To nam omogoča, da iz tradicionalno geodetskega področja vstopamo na nove trge in odkrivamo nove aplikacije povsod, kjer je prisotna prostorska komponenta.
Razumeti, kaj je za stranke najbolj vredno, je najučinkovitejši način zagotavljanja največje vrednosti strankam.
- Harvard Business Review
Podjetje predstavljamo vsi zaposleni. Naša poglavitna naloga je usmerjenost k zadovoljstvu strank ter kakovost naših storitev. Slednjo poleg stokovnosti, kompetentnosti in odzivnosti prepoznavamo tudi skozi medsebojno zaupanje, zavzetost, prijaznost, urejenost... Rezultate bomo ustvarjali samo skupaj!
Dodatno prepoznavnost pa nam zagotavljajo certifikati odličnosti AAA. Tako obstoječim kot potencialnim strankam je vsekakor pomembno, da posel sklenejo s stabilnim in zanesljivim partnerjem, ki jim bo dolgoročno zagotavljal celovit servis in tehnično podporo.
V podjetju nenehno izboljšujemo in posodabljamo sistem vodenja kakovosti, sledimo zahtevam standardov ISO 9001 ter drugim zakonskim zahtevam s področja našega dela ter varnosti in zdravja pri delu.
Naša vizija je ohraniti status vodilnega slovenskega ponudnika rešitev za zajem in obvladovanje prostorskih podatkov.
Gregor Bilban, direktor
Februar 2020
Galerija
V Geoservisu želimo biti vaš partner vedno, kadar razmišljate o rešitvah za zajem in obvladovanje prostorskih podatkov.