- BLK družina
- Laserski razdaljemeri
- Laserji za gradbeništvo
- Optični in digitalni nivelirji
- Tahimetri
- GNSS sistemi
- Leica Captivate
- Zajem podatkov za GIS
- 3D zajem resničnosti
- Lociranje podzemne infrastrukture in objektov
- Vodenje gradbenih strojev
- Opazovanje premikov in deformacij
- Železnica in tuneli
- Programska oprema
- Pribor
eGeoNovice |
Da boste vedno na tekočem s svežimi novicami iz Leice in Geoservisa.
Sledite nam na družabnih omrežjih in kanalih |
Hitri iskalnik |
Iščite po oznakah in ključnih besedah.
Hitri kontakti |
Vedno smo vam na voljo za dodatne informacije. Pošljite nam povpraševanje ali zahtevek za podporo.
Servis
Standardni servisni produkti
S servisnimi produkti vam zagotavljamo popolno transparentnost vseh standardnih servisnih posegov v vaše instrumente ter popolno usklajenost z najvišjimi standardi proizvajalca Leica Geosystems.
Pri Leici Geosystems so vsi posegi v instrument natančno predpisani - najsi gre za preskus instrumenta, izdajo certifikata, redni ali razširjeni servis, ali pa za druga popravila ob poškodbi ali celo padcu instrumenta.
Pred vsakim posegom v našem servisnem centru opravimo vhodni- in po koncu vsakega posega izhodni test. Tako zagotovimo popolno transparentnost, usklajenost naših posegov z najvišjimi standardi proizvajalca, najvišjo kakovost opravljene storitve in popolno sledljivost. To so odlike vsakega pravega certificiranega servisnega centra. In najboljša možna garancija za vas!
V našem servisu so vam na voljo različni standardni servisni produkti za vse tipe instrumentov:
Redni servis, standardni | Redni servis, razširjeni | |||
Kontrola in umerjanje | Konfiguriranje |
V naslednji tabeli so predstavljeni naši osrednji standardni servisni produkti (Standard Service Product, SSP):
Instrument | Standardni servisni produkt |
Redni servis tahimetra, standardni
|
|
Redni servis tahimetra, razširjeni
|
|
Kontrola in umerjanje tahimetra
|
|
Konfiguriranje tahimetra
|
|
Redni servis tahimetrov najvišjega razreda V skrbi za najboljšo izkušnjo uporabnikov, je proizvajalec Leica Geosystems postavil pravilo, da se vsi redni in izredni servisi inženirskih tahimetrov najvišjega razreda (MS/TS50/60) opravljajo v tovarni v Švici, kjer ima Leica Geosystems lasten akreditiran laboratorij in klimatizacijsko komoro. Tako vam zagotavljamo najboljši servis vašega instrumenta, ki mu boste popolnoma zaupali tudi najzahtevnejše merske naloge, kjer zahtevate brezkompromisno točnost v vseh pogojih. Vso organizacijo v zvezi s servisom bomo za vas opravili mi, zato celoten proces za vas ne bo nič zahtevnejši kot sicer. |
|
Redni servis kontrolerja, standardni
|
|
Konfiguriranje sprejemnika GNSS
|
|
Redni servis kontrolerja, standardni
|
|
Redni servis digitalnega nivelirja, standardni
|
|
Redni servis rotacijskega ali cevnega laserja, standardni
|
|
Pregled, kontrola in kompariranje ročnega razdaljemera
|
Opombe:
Standardni servisni produkti vključujejo delo ne pa tudi delov, ki jih je potrebno zamenjati, ker so iztrošeni ali poškodovani.
Velja za instrumente, ki so v običajni uporabi ne pa za instrumente, ki se uporabljajo v različnih intenzivnih aplikacijah, na primer za monitoring.
Morebitne dodatne okvare ali poškodbe, ki se ugotovijo med servisnim postopkom, se odpravijo v sklopu standardnih servisnih postopkov, vendar niso predmet standardnih servisnih produktov.
Posamezni standardni servisni produkt je lahko tudi drugačen od navedenega glede na tip oziroma družino instrumenta, na primer za ročne tahimetre, motorizirane tahimetre, samodejne tahimetre ali tahimetre za opazovanje premikov in deformacij.
Več informacij
Za več informacij, predstavitev ali pripravo ponudbe, izpolnite obrazec za kontakt.
Nakup instrumenta je šele začetek naše skupne poti. Naš cilj je, da smo vaš partner, na katerega se popolnoma zanesete, kadar razmišljate o merilni opremi in rešitvah; da vam nudimo tehnično podporo in certificiran servis, kot ga pričakujete.